Пошуковий запит: (<.>A=Мачача Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Мачача Ю. М. Особливості розвитку аграрної освіти в Україні (на прикладі жіночих і чоловічих сільськогосподарських шкіл [Електронний ресурс] / Ю. М. Мачача. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_1_108_54
|
2. |
Мачача Ю. М. Історіографія проблеми роздільного навчання в україні (на прикладі літературних джерел 1878–1912 рр.) [Електронний ресурс] / Ю. М. Мачача // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 2. - С. 181-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_2_48
|
3. |
Мачача Ю. М. Проблема роздільного навчання на матеріалах з’їздів з проблем освіти жінок (початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Ю. М. Мачача // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 1. - С. 265-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_1_62
|
4. |
Мачача Ю. М. Спецкурси з проблем роздільного навчання у професійній підготовці майбутніх вчителів [Електронний ресурс] / Ю. М. Мачача // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 120-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_18 Визначено роль спецкурсів у системі навчального процесу ВНЗ, які спрямовані на сучасні вимоги до підготовки майбутніх вчителів. Запропоновано авторський спецкурс "Проблема роздільного навчання в історії освіти України (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)", обгрунтовано його мету та завдання. Структура цього спецкурсу містить один змістовий модуль, що включає в себе п'ять тем, які розглядаються в ході його вивчення (лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання (навчально-дослідницькі)).Определена роль спецкурсов в системе учебного процесса ВУЗ, направленных на современные требования к подготовке будущих учителей. Представлен авторский спецкурс "Проблема раздельного обучения в истории образования Украины (вторая половина XIX - начало ХХ века)", обоснованы его цели и задачи. Структура этого спецкурса содержит один модуль, состоящий из пяти тем, которые рассматриваются в ходе его изучения (лекции, семинарские занятия, самостоятельная работа, индивидуальные задания (учебно-исследовательские)).The article defines the role of special training courses in educational process of higher educational system, the aim of which is to train future teachers at modern requirements. We set up an authorial special course «The problem of separate study in the history of education in Ukraine (the second half of the XIX th – early XX th century)», substantiated its goals and objectives.
|
5. |
Мачача Ю. М. Навчально-методична література з математики для чоловічих і жіночих навчальних закладів в Україні (1850–1917 рр.) [Електронний ресурс] / Ю. М. Мачача // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 5. - С. 251-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_5_46
|
6. |
Мачача Ю. М. Роздільне навчання у загальноосвітній і професійній школах (на матеріалах з’їздів російських діячів з технічної і професійної освіти 1889 – 1904 рр.) [Електронний ресурс] / Ю. М. Мачача // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 3. - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_3_45
|
7. |
Мачача Ю. М. Ґендерно диференційована освіта (на прикладі кадетських корпусів середини ХІХ ст.) [Електронний ресурс] / Ю. М. Мачача // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 63. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2013_63_18
|
8. |
Мачача Ю. М. Підготовка вчителя до впровадження принципів роздільного виховання (на матеріалах підручників з педагогіки 1895–1917 рр.) [Електронний ресурс] / Ю. М. Мачача // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 1.40. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2013_1
|
9. |
Мачача Ю. М. Проблема роздільного навчання у загальноосвітній школі другої половини ХІХ - початку ХХ століття [Електронний ресурс] / Ю. М. Мачача // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 31. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2012_31_27
|